Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 juni 2012

Musical Popkoor Broadway

Afgelopen zondag was er een optreden van mijn favoriete koor: Musical Popkoor Broadway. Het was een meezingconcert en erg gezellig. Maar toch hoor en zie ik het koor liever als ze het gewoon helemaal zelf doen. Of zoals hier met een solist uit het koor die minstens net zo goed is als Rob de Nijs himself: Theo Bakker. Het koor is gekleed als in de Sixties. Tijdens deze show (2010) moesten ze zich ik geloof wel vijf keer verkleden. Ik ben twee keer gaan kijken, zo goed vond ik ze. Vorige week heb ik alles wat we in huis aan foto's hebben uitgezocht en daardoor zit dit liedje steeds in mijn hoofd. Helemaal op het laatst zie je echtgenoot even scherp in beeld. Op 3.59. Hier is:

1 opmerking:

KnutzEls zei

Dit is bvoor mij een echt kippenvellied. Prachtig. Je hebt helemaal gelijk, Theo zingt even goed als Robbie.