Totaal aantal pageviews

zaterdag 26 mei 2012

Voetbal

Het is nog maar net begonnen, het voetbalgedoe en ik zit me nu al weer te ergeren. Allemaal zo vreselijk overdreven. Oranje verliest van Bulgarije en het wordt behandeld als een nationale ramp. Geïrriteerde spelers, een geïrriteerde bondscoach. Een speler die iets fout had gedaan in een andere wedstrijd en het publiek bedankt voor de steun die hij kreeg. Dat soort gedoe. Ik heb er alweer genoeg van. Maar ik heb een voetbalminnende echtgenoot en je zult zien dat ik toch blijf kijken.

Ps.: En dan die taal: JE krijgt vier kansen en JE krijgt hem er niet in. JE hebt een situatie waarin JE moet scoren. Grrr!

6 opmerkingen:

KnutzEls zei

Hier geen voetbalenthousiastelingen gelukkig. Maar ik erger me al aan al die huizen en/of straten die oranje versierd zijn.

Marga zei

Grrrrr....

Nanos zei

Zolang men het hier in de straat rustig houdt met die 'versieringen', zal het me een zorg zijn. Ik hoorde op tv dat DE Nederlander toch nog aardig wat over heeft voor die versiering. Maar dat zijn wij niet, DE Nederlander. :-)

idémakeriet zei

Ja joh ik ben ook geen voetbalfan maar goed laat de voetbalfans nu maar genieten en een beetje ergenis hoort er denk ik bij.
Wij niet fans begrijpen het waarschijnlijk niet zo goed, hihi.
Liefs Gerda

Frits zei

Vind het ook allemaal wat over de top.

Jolande zei

ik besteed nog geen minuut aan voetbal, zonde van mijn tijd.