Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 april 2012

Karnemelk met appeltaart

En lekker dat-ie is! Eigenlijk is het een ronde cake met appelstukjes erin en bovenop kruimeldeeg met kaneel. Het gekke vond ik dat er karnemelk in het beslag voor de cake moest. Ik ben niet zo dol op karnemelk, dus dat was niet in huis en ik kocht een pak. Bleek dat er slechts twee eetlepels karnemelk in moesten. Normaal gesproken had ik gezegd 'dan maar zonder', maar ja nu had ik het al gekocht dus de karnemelk ging erin. Misschien dat het daardoor zo'n lekkere smaak werd.
Enfin , ik heb net hardgelopen dus ik vind dat ik wel weer een stukje heb verdiend. Met een glas karnemelk erbij...

2 opmerkingen:

Wieneke zei

Ja, hier heb ik dus niks aan. Graag volledig recept, want hij ziet er waanzinnig lekker uit.

Bertiebo zei

Wieneke,ik ben je adres kwijt. Mail me even, dan stuur ik je het recept