Totaal aantal pageviews

donderdag 2 februari 2012

Invaljuf (3)

Vandaag was ik ook aan het invallen. Voor de derde dag in deze groep. De eerste dag ging het niet zo goed. De tweede dag ging het al een stuk beter. En vandaag...
Vandaag ben ik echt zo ontzettend hard gevallen. Letterlijk. Keihard voorover op een stenen vloer. Ik stikte zowat en alles doet pijn, handen, knieën, ellebogen, borst. Alles blauw ook. De pauze was net voorbij, dus een collega haalde de kinderen naar binnen. Ze vertelde dat ik was gevallen en ging even voorlezen.
Ik kwam vrij snel weer binnen en luisterde nog even mee naar het verhaal. Daarna ging het wel weer en nam ik de zaak over. We gingen rekenen, maar op een bepaald moment moest ik naar het andere eind van de klas. En dat ging wat moeizaam. Het jongetje dat de eerste dag zo moeilijk had gedaan (hij was de hele dag boos en ontevreden en brutaal) stond op, stak zijn arm uit en zei: 'Leun maar op mij, juf!'

8 opmerkingen:

Hildegarde zei

Lieve hemel, 't zal een valperiode zijn (gisteren mijn ene dochter, vandaag mijn andere dochter van de trap gevallen, nu jij zo'n vreselijke valpartij). 'k Hoop dat je de pijn meevalt, blauwe plekken en kneuzingen dat kan lang duren, verzorg je heeeeel goed hé !! En veel geluk met het verzamelen van de Roodkapjes :-)

KnutzEls zei

Jeetje, Bettie, dat doet zeer. Weet je zeker dat het wel goed gaat. Doe het eventjes rustig aan.
En zo'n joch, dat voelt de zaken toch haarfijn aan. In ieder geval één pleister op de zere plek.
Het beste hoor!

Jacqueline zei

Zo bettie dat klinkt niet lekker die val. Gelukkig even weekend om weer bij te kleuren. Wat een pracht einde van je inval verhaal.

Nanos zei

En je hebt natuurlijk geen idee waarover je viel. Gelukkig heb je niets gebroken, begrijp ik (behalve dan misschien je zelfvertrouwen).
Veel sterkte de komende dagen, je blijft het vast nog wel even voelen.
Morgen niet meer invallen zeker?

Griemmank zei

Ach, meisje toch! Gleed je uit of zo? Lief van dat jochie, hoor.
Snelle beterschap gewenst.

Jet zei

Oh jeetje,zo kan je dan te pas komen, maar wat ontzettend lief van dat jochie. Sterkte Bettie.

Marga zei

sterkte!

Bianca zei

Nou ja, ik zat tegenover je en ik heb dit helemaal gemist.... Wat ontzettend vervelend. Hoe is het nu met je? Je zult wel stijf zijn. Wel erg schattig van dat jochie....in ieder kind schuilt iets goeds!