Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 januari 2012

Dag

Lang geleden, op mijn vorige blog, schreef ik al eens eens stukkie over 'de dag van'. Dat zou je eventueel hier nog kunnen lezen: klik.
Ik schreef dat al die dagen (weken, maanden, jaren) van iets, bij mij wat ergernis opwekken.
Gisteren las ik in de krant dat er nu een echte issuekalender is. Het woord alleen al, issuekalender, irriteert me. Ja, moet ik eerst weer gaan uitzoeken wat het precies is, zo'n issuekalender.
Maar goed, dat deed ik en het blijkt een kalender te zijn waar allerlei maatschappelijke issues op worden vermeld. Handig hoor, haha. Je vindt hem hier: klik.
Een heleboel issues zijn niet veranderd. Er is nog steeds een dag van het aangespannen paard. Er is een fietsnaarjewerkdag, een orange day en een roze maandag. Een dag van het levenslied en een luizendag. De issuekalender is echt helemaal vol.
Maar er zijn ook een paar issues die nieuwsgierig maken. Wat te denken bijv. van de nacht van de nacht? En de dag van het vermiste hart? Ik heb ze nog niet opgezocht. Want het is best leuk om er over te fantaseren!

Geen opmerkingen: