Totaal aantal pageviews

donderdag 5 januari 2012

Chinees raadsel

Gisteren ontving ik (via Postcrossing) deze kaart. Van Yoyo.
Behalve Inge Loök kaarten en Kaj Stenvall kaarten en kaarten van engeltjes en paraplu's heb ik op mijn profiel ook een voorkeur uitgesproken voor kaarten die iets met boeken of met lezen te maken hebben.

Yoyo heeft dus zijn best gedaa; ik zag meteen dat het lezende mensen waren.

Maar... nu komt het. Op de achterkant schrijft Yoyo: I hope you'll like this postcard. How many reading people do you find?

There're six.

Ja, dat kostte me dus een tijdje, maar geloof maar niet dat ik het zag. Ik zag en zie er slechts drie.

Yoyo maar eens even gemaild. Hij reageerde meteen en gaf mij een oplossing. Maar ik ben hier zo slecht in, ik zie het echt niet.

Jullie wel? Zes lezende mensen?

4 opmerkingen:

Jet zei

Ik heb lang gekeken,maar zie echt maar 3

Marga zei

ik ook...

Nanos zei

Het klopt. Het zijn zes lezende mensen, drie op hun buik liggend en drie half zittend. :-)

KnutzEls zei

Nou, ook na de uitleg zie ik het niet. En die hierboven, ik zie een klein gehurkt figuurtje linksonder, maar of dat het nou is?