Totaal aantal pageviews

woensdag 21 december 2011

As it is in Heaven

Gisteren zag ik de film As it is in Heaven. De film is al wat ouder, 2005 geloof ik. En ik wilde hem indertijd ook al zien, maar om een of andere reden kwam dat er niet van. Nu had ik echtgenoot een pakketje van drie films gegeven over koren. Hij is een nogal fanatiek koorlid, dus dat vond ik wel passend. Deze film was de eerste van de drie. Nou je moet wel van een beetje sentimentele films houden, maar dan heb je ook wat. En ik kan rustig stellen dat ik van de jankfilms ben. Van de week viel ik bijv. midden in E.T. en ja hoor, wederom dikke tranen. Zo zou ik nog wel wat voorbeelden kunnen geven, haha. En deze film, ja je zou er heel goed kritisch naar kunnen kijken en misschien blijft er dan niet al te veel van over. Maar dat deed ik niet, dat kritisch kijken en dus heb ik er van genoten. Er zat een prachtig lied in en dat lied laat ik hier zien en horen: Gabriella's song.

2 opmerkingen:

Marga zei

goed zo Bert, ik ben ook van de jankfilms en de jankboeken! (Jet van Marle!!)

Kitty zei

Zelfs schilderijen bezorgen me wel eens een brok in de keel. Prachtig lied!