Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 november 2011

Stuur een Foto: Nep

Update:

Els zat een beetje te pesten omdat ik laatst een keer (voor het eerst van m'n leven) een sjaaltje met een tijgerprintje droeg. Ze zei dat die nepparels leuk zouden staan bij mijn tijgerprintje.

Dus ik heb er maar even een foto van gemaakt en ik vind het nog leuk ook!


We zagen die dag trouwens overal tijgerprints, schoenen, hoedjes, tot badjassen toe. Het is vast een trend.

En dat sjaaltje? Dat kreeg ik van de Libelle.






Hartstikke nep hoor, deze 'parels'. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik ze ooit kocht. Misschien heb ik iets eksterachtigs, dat zou kunnen. Het glanst en het glimt en het kostte geen drol. Echte parels heb ik ook. Gekregen van m'n ouders toen ik veertig werd. Maar deze hebben ook wat, vind je niet? Behalve een hoog kerstboomgehalte ? Het thema bij Stuur een Foto is deze week 'nep', vandaar dat ik ze op de foto zette. En als je heel goed kijkt in die ene glimmer kun je dat zien.
Meer nep? Klik.




















































2 opmerkingen:

Marga zei

wat leuk, jij met je fotomestelletje weerspiegeld in die kraal!

KnutzEls zei

;-) lijkt me prachtig staan bij een tijgerprintje.