Totaal aantal pageviews

woensdag 30 november 2011

Heey

Hier word ik erg blij van: twee mailtjes van kinderen van vorig jaar die naar het voorgezet onderwijs gingen:

Verzonden:
woensdag 30 november 2011 14:21:22
Aan:
bettie van de griend (bettievdgriend@hotmail.com)
heey juf bettie ik had een 10 frans en voor de rest sta ik alleen voor engels gemiddeld een 5.4 maar de andere cijfers voldoenden

Verzonden:
Maandag 28 november 2011 15:30: 21
Aan:
bettie van de griend (bettievdgriend@hotmail.com)
Hallo juf Bettie!Het gaat nu erg goed met mij, maar ik ben net twee weken ziek geweest...Veel inhalen dus, maar ik houd het bij.Hoe gaat het nu met u? En de drie J's en R?Wilt u hen de groeten doen?En u ook veel groetjes,A. (nu leerling 19872638)

2 opmerkingen:

Griemmank zei

Leuk, zeg. Al vind ik wel dat het eerste mailtje heel erg slecht geschreven is. Toen wij 12 jaar waren konden we dat toch stukken beter. Maar ja, wij hadden dan ook niet zulke interessante andere dingen op school.

Bertiebo zei

Ik werkte in het speciaal basisonderwijs, Wieneke. Dit kind is dyslectisch. Spelling is een grote inspanning en dat ze het redt op deze school is een topprestatie!