Totaal aantal pageviews

donderdag 6 oktober 2011

Klantenservice

Ik wilde bij de drogist een deodorant kopen. Dezelfde die ik al jaren gebruik. Er stonden er nog twee. Allebei zonder dop. 'Is er misschien nog een met een dop' vroeg ik aan een verkoopster. Ze kwam kijken. Inderdaad, er zat geen dop op. 'Mevrouw, volgens mij zijn ze altijd zonder dop. Er zat nooit een dop op deze soort'. Voor alle zekerheid keek ze nog even in de la onder het rek. Heel veel deo's, allemaal met dop, maar niet de mijne. 'Nee hoor, ik weet het zeker, deze zijn altijd zonder dop'.
Ik wist het ook zeker, er hoort een dop op. En aangezien de mijne nogal eens mee moet in een koffer, wil ik die dop er ook echt op hebben. Onverrichterzake verliet ik de winkel.
Bij de volgende drogist hadden ze mijn vertrouwde merk ook. Met dop. En dertig cent goedkoper!

3 opmerkingen:

Marga zei

hoezo service?

Jolanda zei

Hahahaha... ja soms...??!!

Kitty zei

Ja hoor, deo zonder dop.... wat een verstand!