Totaal aantal pageviews

maandag 17 oktober 2011

Facebook!

Angelique:Wie o wie heeft er nog een computer over voor mijn alleenstaande buurvrouw gevlucht uit Congo die zich geen nieuwe kan permitteren?
Gerda: Marcel kan via z'n werk een goede computer met flatscreen regelen voor 100 euro.
Linda: Da's 10 mensen zoeken die een tientje willen doneren... Ik doe mee!
Bettie: Dat dacht ik ook, ik doe ook mee. Nog acht...
Gerda: Ik ook. Nog zeven.
Angelique: Jullie zijn echt super! Ik ook, nog zes.
Ruth: Ik ook, nog 5
Edwin: Ik ook, nog 4...
Maarten: ‎3
Betty: ‎2........
Marieke: Wij doen ook mee
Mien: Ik doe ook mee!
Gerda: Ik zal doorgeven dat Marcel een computer mee neemt! Angelique, je kunt je buuf blij gaan maken!

2 opmerkingen:

Jeanne zei

Wat leuk!

KnutzEls zei

Dat is wat je noemt "sociale media". Super!