Totaal aantal pageviews

woensdag 10 augustus 2011

Over Datum Eetclub

Ik lees net in het Parool over een Over Datum Eetclub in Amsterdam. De leden willen koken met afgeschreven produkten om 'een verwend mens bewuster en een vervuild milieu schoner te maken'.
Opeens zie ik m'n vader met een mesje wat schimmel van een stukje kaas schrapen en vervolgens de kaas lekker opeten. Ik moest er toen niet aan denken en nu nog steeds niet. Ik gooi zelf alles weg wat over datum is. Het gebeurt alleen niet vaak, want ik let meestal goed op.
Wat doen jullie met produkten over datum?

5 opmerkingen:

Wieneke zei

Die heb ik niet. Nee, echt niet. Ik let altijd heel goed op en zorg dan dat alles op tijd wordt gebruikt.

Nanos zei

Blik kan nog wel wat langer mee, veel langer zelfs. Vers net over datum gebruik ik, oudere dingen doe ik weg. Dat komt alleen voor als de plannen tussentijds gewijzigd werden zodat we niet aan het spul toe kwamen.

Marga zei

komt zelden voor dat er iets over datum gaat en dan doe ik net als je vader!

Kitty zei

THT betekent TENMINSTE houdbaar tot. Dus een klein beetje over de datum kan nog best hoor.

Jeanne zei

Absoluut weggooien!